Click to open network menu
Join or Log In
Mobafire logo

Join the leading League of Legends community. Create and share Champion Guides and Builds.

Create an MFN Account






Or

MOBAFire's first Mini Guide Contest of Season 14 is here! Create or update guides for the 30 featured champions and compete for up to $200 in prizes! 🏆

Summoner Info

Biography

وقتی اپل آیدی خریداری می کنید، به مجموعه کاملی از ویژگی ها و خدمات اضافی دسترسی خواهید داشت که در غیر این صورت نمی توانستید داشته باشید. در اینجا فقط چند مورد از مزایای داشتن اپل ایدی با قیمت همکار آورده شده است:
iTunes Store: با Apple ID، می‌توانید موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را از فروشگاه iTunes خریداری کنید. همچنین می‌توانید کالاهای خریداری‌شده قبلی را در هر زمانی دوباره دانلود کنید.
App Store: خرید اپل ایدی تعداد به شما امکان دسترسی به اپ استور را می دهد، جایی که می توانید میلیون ها برنامه و بازی را برای دانلود و استفاده در دستگاه های اپل خود پیدا کنید.
iCloud: iCloud یک سرویس ذخیره سازی ابری و رایانش ابری از اپل است. با Apple ID، می توانید از iCloud برای ذخیره عکس ها، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از iCloud برای دسترسی به ایمیل، مخاطبین، تقویم‌ها و موارد دیگر از هر دستگاهی با اتصال اینترنت استفاده کنید.
Find My iPhone: Find My iPhone سرویسی است که به شما امکان می دهد مکان iPhone، iPad یا iPod touch خود را ردیابی کنید. اگر دستگاه خود را گم کردید، می‌توانید از Find My iPhone برای پیدا کردن آن و بازگرداندن آن استفاده کنید.
پشتیبانی اپل: وقتی خرید اپل ایدی ترکیه دارید، می‌توانید از اپل برای دستگاه‌ها و سرویس‌های Apple خود پشتیبانی دریافت کنید.

League of Legends Champions:

Teamfight Tactics Guide