مطالبه‌گری امام جمعه بهمئی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

مطالبه‌گری امام جمعه بهمئی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

امام جمعه بهمئی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برای رفع مشکلات مدارس این شهرستان مطالبه‌گری کرد.

مطالبه‌گری امام جمعه بهمئی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

به گزارش طاهاموزیک از بهمئی؛ کارگاه توانمندسازی روانشناختی مدیران، معلمان و مربیان با حضور حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی، معاون وزیر آموزش و پرورش ( به صورت ویدئوکنفرانس )، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، مدیران، معلمان و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم و تبریک دهه فجر و تسیلت شهادت یکی از فرزندان بهمئی در این نشست گفت: از دیار مردمی مومن و انقلابی و دل داده به خط انقلاب و نظام اسلامی و ولایت و امام شهیدان که دارای سابقه درخشانی در ضدیت با رژیم پهلوی و ۱۲۵ شهید برای این انقلاب و نظام اسلامی هستیم که همین روزهای آینده شهید دیگری از این فرزندان تشییع می شود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: حدود ۹۰۰ معلم در سنگر تعلیم و تربیت به فداکاری و جهاد مشغول هستند و حدود ۹ هزار دانش آموز در مدارس مشغول درس هستند. وی با اشاره به مشکلات افزود: عمده مشکل این منطقه کمبود مکان آموزشی و کمبود تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری وسایل آموزشی و ورزشی است.

در حاشیه ی این کارگاه، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت ویدئوکنفرانس دقایقی را صحبت کرد.

وی پیرو مطالبه های امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ضمن تقدیر از حضور امام جمعه‌ در جمع معلمان و همکاران بعد از دهه فجر در استان و منطقه بهمئی حضور می یابم.

انتهای پیام/

یک دیدگاه بنویسید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .