000361 ランダム
 ホーム | 日記 | プロフィール 【フォローする】 【ログイン】

apple79000のブログ

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

プロフィール

apple79000

apple79000

カレンダー

バックナンバー

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

カテゴリ

日記/記事の投稿

コメント新着

Zaimok@ взять займ онлайн на карту без отказа В условиях, когда финансовая поддержка…

キーワードサーチ

▼キーワード検索

2023.09.05
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
وقتی اپل آیدی خریداری می کنید، به بسیاری از ویژگی ها و خدمات عالی دسترسی پیدا می کنید. اپل آیدی برای بسیاری از موارد مورد نیاز است، مانند:

با استفاده از iCloud

خرید در iTunes Store، App Store و iBooks Store

خرید اشتراک Apple Music

پرداخت برای اشتراک هایی مانند Apple TV+ و Apple Arcade

ورود به سرویس های اپل مانند FaceTime، iMessage و غیره

برای استفاده کامل از همه چیزهایی که اپل ارائه می دهد، به یک خرید اپل ایدی اوکراین نیاز است. در اینجا برخی از مزایای داشتن Apple ID آورده شده است:

دسترسی به iCloud: با iCloud می‌توانید مخاطبین، تقویم‌ها، عکس‌ها و سایر داده‌های خود را در همه دستگاه‌های اپل خود همگام‌سازی کنید. همچنین می‌توانید از iCloud برای پشتیبان‌گیری از دستگاه خود در صورت نیاز به بازیابی آن استفاده کنید.

خریدهای iTunes، App Store و iBooks: با اپل ایدی ارزان، می‌توانید برنامه‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و کتاب‌ها را از فروشگاه iTunes، App Store و iBooks Store خریداری کنید. همچنین می‌توانید کالاهای خریداری‌شده قبلی را در هر زمانی دوباره دانلود کنید.

Apple Music: اشتراک Apple Music به شما امکان می دهد به بیش از 50 میلیون آهنگ بدون آگهی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به رادیو Beats 1 گوش دهید و آهنگ ها و آلبوم ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید.

Apple TV+ و Apple Arcade: Apple TV+ سرویس استریم جدید اپل است و Apple Arcade یک سرویس اشتراک بازی است. هر دو برای دارندگان Apple ID در دسترس هستند.

ورود به سرویس‌های اپل: با اپل ایدی آمریکا، می‌توانید به FaceTime، iMessage و سایر سرویس‌های اپل وارد شوید. همچنین می توانید از Apple ID خود برای دسترسی به خدمات شخص ثالث مانند Dropbox و Evernote استفاده کنید.

همانطور که می بینید، داشتن اپل آیدی مزایای زیادی دارد. اگر هنوز یکی را ندارید، حتماً همین امروز یکی را ایجاد کنید.





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

最終更新日  2023.09.05 00:48:38
コメント(1) | コメントを書く



© Rakuten Group, Inc.