استاندار گلستان: تبیین چشم انداز گلستان با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد

استاندار گلستان: تبیین چشم انداز گلستان با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد

استاندار گلستان گفت: تبیین و نهادیننه کردن چشم انداز استان گلستان،‌با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد.

استاندار گلستان: تبیین چشم انداز گلستان با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد

به گزارش طاهاموزیک از گرگان،‌ ظهر امروز علی محمد زنگانه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: از تمامی مسئولان روابط عمومی که در جشنواره ارزیابی روابط عمومی استان مشارکت کردند، تقدیر می کنم. وی افزود: تببین و نهادینه کردن چشم انداز استان در روح و روان مدیران، کارشناسان، مخاطبان و آحاد مردم صرفا با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد. زنگانه ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به تامین نیازها و تجهیزات حوزه روابط عمومی هستند و نگاه آنها به افزایش امکانات روابط عمومی، نگاه ارتقا سرمایه ای باشد. استاندار گلستان گفت: در کنار یکدیگر می توانیم چالش ها را مرتفع سازیم و انعکاس مناسبی از اقدامات و خدمات داشته باشند و این معنای واقعی جهاد تبیین است. ارتقا آموزش روابط عمومی ها یک مطالبه است و شیوه کارگاهی، کاربردی و مصداقی آموزش روابط عمومی مورد توجه جدی باشد. وی با بیان اینکه ارتقا شبکه انتشار اخبار در استان ضروری است افزود: شبکه سازی با استفاده از ظرفیت های موجود برای دستگاه ها الزامی است و انعکاس خدمات آنها موجب ایجاد نشاط و امیدآفرینی می شود. تببین واقعیات توسط روابط عمومی ها همان جهاد تبیین است و این مسئله در مقابل فعالیت های دشمن است.

* روابط عمومی ها زمینه ارتقا یکدیگر را فراهم کنند رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان هم در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گفت: روابط عمومی ها زمینه ارتقا یکدیگر را فراهم کنند. تلاش بر بیان واقعیات جامعه است و عدم بیان واقعیات اعتبار روابط عمومی را زیر سوال می برد. وی افزود: روابط عمومی ها باید از سرمایه های اجتماعی صیانت کنند و یکی از وظایف ما در صدا و سیما حمایت از روابط عمومی ها و مجموعه های اطلاع رسانی است. مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: ارتقا حضور بانوان در روابط عمومی ها، ارزشمند است. شبکه سازی در حوزه روابط عمومی اهمیت بسزایی دارد و پوشش خدمت رسانی یکدیگر در جامعه تصویر ارزشمندی خواهد داشت.

* روابط عمومی شاخه‌ای از هنر نیست، بلکه عین هنر است علی متکی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان نیز در این مراسم عنوان کرد: روابط عمومی از دل هنر پدید می آید و هر دو از یک جنس بشمار می‌ روند. روابط عمومی شاخه‌ای از هنر نیست، بلکه روابط عمومی عین هنر است. وی افزود:‌ هنر باید ضمن حفظ جنبه‌های هنری خود، پیشگام مردم و جامعه حرکت کند. هنرمند باید بتواند از مردم پیشی بگیرد و به جامعه نگاه کند. او باید خطر کند و جان ببازد و لذت جان باختن را در آگاه کردن مردم پیدا کند. هنر مند باید خلاق باشد و در انعکاس تصاویر و انتقال پیام خود دقت کافی را داشته باشد. پایان پیام/

یک دیدگاه بنویسید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .