دغدغه بعد از باران در کوچه پس کوچه‌های کرونی+ فیلم

دغدغه بعد از باران در کوچه پس کوچه‌های کرونی+ فیلم

روستای کرونی در کلانشهر شیراز وجود دارد ، اما رفت و آمد در کوچه پس کوچه های این روستا پس از باران نفس گیر است و همچنین مردم این منطقه در انتظار تحقق آسفالت این منطقه هستند.

دغدغه بعد از باران در کوچه پس کوچه‌های کرونی+ فیلم

به گزارش طاهاموزیک از شیراز ، منطقه کرونی در کلانشهر شیراز است که باوجود اینکه فاصله ای تا شیراز ندارد اما از نگاه مسئولین استان دور مانده است. 

روستایی که مردمش این روزها با وجود مشکلات زیاد با مشکل رفت و آمد در روزهای بارانی دسته و پنجه نرم میکنند. 

طبق مشاهدات خبرنگار طاهاموزیک و مصاحبه ای با چند تن از اهالی این منطقه جویای مشکلاتشان شدیم ، مشکلاتی که حل شدنی است اما با نگاه ویژه مسئولین! 

از جمله مشکلات روزهای بارانی این منطقه که به چشم می خورد مشکل رفت و آمد است، مردم برای رفت و آمد در روزهای بارانی یا برفی از چکمه استفاده میکنند و به قدری مشکل ساز شده است که و رفت و آمد بدون استفاده از ماشین امکان ندارد اما همان ماشین هم در گِل و لای فرو می رود.

در این میان مسئولین نیز به مردم این روستا قول آسفالت این منطقه را دادند که به همین دلیل قریب به دوماه است که خیابان اصلی هم بسته شده و مشکل رفت و آمد را دو چندان می کند اما هنوز خبری از آسفالت این منطقه نیامده است و مردم در انتظار رفت و آمدی به دور از این همه مشکل هستند، علاوه بر آن سطح بهداشت این منطقه است که بیش از پیش نیازمند توجه است.

کرونی در دل کلانشهر شیراز است و نباید از دید مسئولین دور بماند.  

یک دیدگاه بنویسید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .