Your Universal Remote Control Center
RemoteCentral.com
View Remote Central Member Profile
Up level
Up level
The following page was printed from RemoteCentral.com:

Login:
Pass:
 
 

Personal Information
User Name:melorin
Email:
elnk.krengmlm
Please note that in order to prevent email harvesting, the address displayed above has been "munged" and cannot be cut-and-paste - you must manually type it as you see it into your email application.
RC Mail:Login to send a private message!
About Me:هنگامی که آماده نهالستان خود هستید، مهم است که خاک را آماده کنید. سوراخی را حفر کنید که دو برابر اندازه توپ ریشه است. این به ریشه ها فضایی برای رشد می دهد. پس از آماده شدن سوراخ، نهال را به آرامی از گلدان خارج کرده و در سوراخ قرار دهید. سوراخ را با خاک و آب کاملاً پر کنید.

اگر اقدام به خرید انواع نهال مثل خرید نهال سیب یا آلو یا ... می کنید، آنها را متناسب با آن فاصله دهید. این به آنها فضایی برای رشد می دهد و از شلوغی یکدیگر جلوگیری می کند.

هنگامی که نهال های شما کمی رشد کردند و شروع به تولید برگ کردند، می توانید شروع به کوددهی آنها کنید. در هنگام خرید انواع نهال مثل خرید نهال شلیل می توانید کود مخصوص آن را نیز تهیه نمایید و دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید.

هنگامی که نهال های شما کاشته می شوند، مهم است که آنها را به طور منظم آبیاری کنید. آنها به آب بیشتری نسبت به گیاهان مستقر نیاز خواهند داشت. با این حال، مراقب باشید که بیش از حد آنها را آبیاری نکنید.

با مراقبت مناسب، نهال های شما رشد می کنند و در کمترین زمان یک باغ زیبا به شما می دهند.
User Statistics
Status:Junior Member
Registered:July 22, 2023
- Has been a member for 8 months, 5 days.
Forum Posts:0
Last Post:N/A
User Search:

Hosting Services by ipHouse