عناصر حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر؛ زیر ذره‌بین پلیس/ محموله تریاک از یک خانواده کشف شد

عناصر حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر؛ زیر ذره‌بین پلیس/ محموله تریاک از یک خانواده کشف شد

جانشین انتظامی استان سمنان از کشف محموله تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد و گفت: اقدامات اطلاعاتی روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر همچنان ادامه دارد.

عناصر حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر؛ زیر ذره‌بین پلیس/ محموله تریاک از یک خانواده کشف شد

به گزارش طاهاموزیک از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات یک عملیات مشترک پلیسی پرداخت و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقداماتی اطلاعاتی روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر بین شهرهای جنوبی استان کرمان پیدا کردند.

وی افزود: بررسی‌های پلیس نشان از این داشت که متهم قصد داشته در پوشش خانواده و با یک دستگاه پراید همراه با اسکورت یک دستگاه پژو ۴۰۵، محموله تریاک را بین دو شهر جنوبی استان کرمان جابه‌جا کند.

جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه‌جانبه ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، مأموران دو استان در یک عملیات ضربتی و همراه با تعقیب و گریز توانستند خودروی مذکور را در حوالی یکی از شهرهای جنوبی استان کرمان توقیف و زن و شوهری که در خودرو بودند را دستگیر کنند.

میراحمدی از کشف محموله ۴۴ کیلوگرمی تریاک در خودروی پراید خبر داد و گفت: اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه برای شناسایی و دستگیری خودروی پژو ۴۰۵ ادامه دارد.

جانشین انتظامی استان سمنان تأکید کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جدید برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل می‌پوشاند.

پایان پیام/74007/م/

یک دیدگاه بنویسید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .